Partypeople

Lördagen var en fullträff som förväntat! Tack Elin för allt, det var så jäkla kul!! När vi landade i stan framåt tre var det inte varmt längre vilket det var när vi åkte. Vi tog med oss en pizza på vägen som vi trodde skulle hålla oss varma haha, knas! Somnade inte förrän sex vilket har gjort tantjohanna lite trött! Jag har därför ägnat lovets två sista dagar åt att plugga och slöa, välbehövligt! Vid fyra ska jag bege mig till hälsogymet för att kötta med Olivia, jag är taggad! Mindre taggad på att skolan börjar imorgon dock men det finns inget ont som inte har något gott med sig! När skolveckan är över är det dags för min födelsedag. 18 galna år, helt sjukt! Det ska firas, det kan jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0