Dagens misslyckande

Har haft en bra dag, allmänt flummig, men kul! Vi hade styrka på idrotten och vi fick först springa idioten och sen skulle vi pumpa på gymmet och plötsligt nästan utan att jag hade kört något så fick jag så himla ont i ryggen! Jonas fick massera mig och han trodde att det var pga att jag inte var tillräckligt stark i ryggen på ena sidan, men vi hittade ingen ond muskel så vi kom aldrig fram till vad det var, har ont! Vad jag än gör så jag det fruktansvärt ont. Det är inget ytligt för man kan klämma hur mcyket som helst, men när jag rör mig... AJ! Aja, jag har klantat mig idag också.... Nyckeln till cykel låset gick av, så jag vi fick klippa av låset. Det ända vi hade till vårt förfogande var en kökssax, men med lite av boysens styrka fixade vi det, dock har jag inget att låsa cykeln med nu.. KATASTROF! Jag som skulle ta cykeln och hälsa på farfar, det gick ju inte pga låset, och jag får väll antagligen gå till skolan i morgon.. Det går inte! jag är en cykel människa!


Om du ska sno en cykel, ta inte en sax! Skämt åsido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0