be carefull who you love

Jag och Emma fick båda två nya skidkläder av tomten. Såklart vi var tvungna att testa dem! SPÖKBACKEN! Eller Ghooosthill! haha. Men! (tony irving) det kräksnöade. Vi åkte knappt 10 åk och bosatte oss istället i myspysstugan. Det dög fint det med. Varmt och mysigt =)


Taggad!(du blundade på alla Emma, soorry! :*)

Ombytt och ännu mer taggad
kolla brillsen Fett SNYGGA var hittade du dem Emma? Hampus=ZZZZZ(internt)

åhå, tuffing där. Not very much. Men ni ser ju iallafall min bbbaaaby! (jackan såklart!)

Våffla+lagomfräsh¨=SPÖÖÖK! Jag känner att mina nya gooogles kallar på mig som ska inhandlas nästa vecka (hoppas iallafall! 8D)


Nu blire Michael Jackson på tv! Aweesoomee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0